KAMU PERSONELİ İÇİN SOSYAL MEDYA

EĞİTİM SÜRESİ:
6 Saat
ID:
SM

Eğitimin Kapsamı ve Hedefi:

Sosyal medya herkesin katkıda bulunabileceği şeffaf, demokratik ve katılımcı bir alandır. Bu nedenle herkes kendinden bir şeyler bulabilmektedir. Bazı kişiler bilgi paylaşımları yapmak için, bazıları arkadaşlarıyla konuşmak için, bazıları da duygu ve düşüncelerini paylaşmak için sosyal medyayı kullanırlar. Kullanım amaçları ve şekilleri değişiklik gösteren bu ağlar, bazı durumlarda kişileri hiç tahmin etmedikleri sorunlarla karşı karşıya getirebilmektedir. Bunların başında hukuki sorunlar gelmektedir. Özellikle kamu kurumlarında çalışan kişilerin paylaşımları kimi cezai yaptırımlara ve işten/memurluktan atılmalarına neden olabilmektedir. Bunun en büyük nedeni çalışanların bu konu hakkında bilgilendirilmemiş olması ve bu konuda bir eğitim almamış olmalarıdır.

Bir kamu çalışanı olarak siz de bu tarz durumlarla karşı karşıya kalmak istemiyorsanız ve; sosyal medyada nasıl yer almanız gerektiğini merak ediyor, hukuki yaptırımlarının neler olabileceği konusunda bilgi edinmek istiyor ve paylaşımlar yaparken nelere dikkat etmeniz gerektiğini öğrenmek istiyorsanız, bu eğitime katılarak tüm bu sorularınıza cevap bulabilirsiniz.

Eğitimin Amacı:

Kamu personellerine yönelik olan bu eğitimin amacı; çalışanları sosyal medyada paylaşım yaparken nelere dikkat etmesi gerektiği ve hukuki sınırlarının neler olduğu hakkında bilgilendirmek ve bu gibi konular hakkında farkındalık yaratmaktır.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir