GOOGLE İNTERNET REKLAMCILIĞI

Temel Düzey ve İleri Düzey Google Reklamcılığı

ID:
MI 105

Eğitimin Genel İçeriği:

DİJİTAL DÜNYANIN TEMELLERİ VE DİJİTAL REKLAMCILIK (12 Saat)

  • Web 2.0 ve Web 3.0 ile Dijital Dünya ve Dijital Reklamcılık
  • Geleneksel reklamdan dijitale geçiş,
  • Dijital ortamda tüketici davranışları,
  • Kullanıcı tipolojileri,
  • Geleneksel medyada tüketici ve dijital medyada tüketici farkı,
  • Dijital pazarlama iletişimindeki değişim,
  • Dijital strateji oluşturma.
  • Mobil
  • Mobil Reklamcılık
  • Sosyal Medya
    -Youtube,
    -Google+,
    -Facebook,
    -Twitter,
    -Foursquare,
    -Bloglar ve AdSense

GOOGLE İNTERNET REKLAMCILIĞI’NIN TEMELLERI (24 Saat)

  • Temel Düzey Eğitim Google Adwords hesap kurulumundan kampanya oluşturmaya, yönetme ve ölçümlemeye uzanan temel teknik bilgileri ve internet reklamcılığı prensiplerinin uygulamalı olarak Google ürünlerinde kullanımını kapsar.

İLERI DÜZEY GOOGLE REKLAMCILIĞI (12 Saat)

  • Arama Ağı
  • Görüntülü Reklam Ağı
  • Uygulama

(İleri Düzey Google Reklamcılığı eğitimine katılabilmek için Google Reklamcılığı’nın temelleri sınavını başarıyla geçmiş olmak gerekmektedir.)